Τετάρτη 6 Νοεμβρίου 2013

"Κουαρτέτο" καρτών

Καλησπέρα πέρα για πέρα!
Άλλη μία τετράδα καρτών σε αυτήν την ανάρτηση
για να ολοκληρώσω αισίως τις προκλήσεις του GC!
Δυστυχώς δεν προλαβαίνω να γράψω πιο αναλυτικές οδηγίες αυτή τη στιγμή...
Αν βρω χρόνο, θα επανέλθω!
 
Here we go...

Για την πρόκληση της Puccarina:
δεν πιστεύω να αναρωτιέται κανείς τι είναι αυτό που σχεδίασα... βγάζει μάτι... :)


 
Για την πρόκληση της Marie:
(βασισμένο σε αυτό το βίντεο)




 
Για την πρόκληση της Ευδοκίας:
(βασισμένο σε αυτό το βίντεο)
 
 


Αυτά...
Ευχαριστώ για την επίσκεψη!
Καλή συνέχεια σε όλους!

 

8 σχόλια :

  1. πολυ όμορφεςβκαι οι τεσσερις ! μου αρεσει πιο πολυ αυτή με την καρδια!καλη επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Melitini you are a star ! So many beautiful cards and each so different of course my favourite has to be the heart lol ! gorgeous work as always.

    Thanks so much for your continued support at Get Creative and good luck.

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ωωω,μου αρεσουν πολυ ολες.οσο για την προκληση μου μου αρεσει πολυ η τεχνικη με το mist και τα punched δεντρακια.σε ευχαριστουμε πολυ για τις συμμετοχες σου!!!φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφες όλες Μελιτίνη μου και όσο για την πρόκληση μου ακόμα αναρωτιέμαι τι απ όλα σχεδιάσες μόνη σου! Που σημαίνει πως καθόλου μάτι δεν βγάζει χιχι Σε ευχαριστούμε για τις συμμετοχές σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχες κάρτες!!!!!!!!! Και αυτές του Οκτωβρίου!
    Μου φαίνονται λίγο αστείες οι οδηγίες, μιας και είμαι άσχετη με την ειδική ορολογία των καρτών...:):):)
    Αν και δεν κατάλαβα πως γίνονται, μου φτάνει να τις θαυμάζω και περιμένω το δώρο μου από έναν Μελιτινικό διαγωνισμό... Θυμάσαι;;;;
    Συγχαρητήρια σ'όλους εσάς που έχετε τόσες δημιουργικές ιδέες!
    Μια Μελιτινή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. διαλεξα την χριστουγεννιατικη καρτα σου για το χριστουγεννιατικο πανηγυρι του stars and icicles νασαι παντα καλα και να δημιουργείς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μελετίνη μου μολις τελειωσε η Β κληρωση του χριστουγεννιατικου πανηγυριου , στειλε μου σε παρακαλω την διευθυνση σου στο katitimou@gmail.com για το αναμνηστικο δωρακι σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφες οι καρτούλες σου!!! Μου άρεσε ιδιαίτερα η χριστουγεννιάτικη. Καλή συνέχεια και καλές δημιουργίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα διαβάσω με χαρά τα σχόλιά σας!